loading
  • Parem sooritusvõime, madalam kütusekulu: Euro 6 diiselmootoriga Vivaro, Movano ja Combo
  • Veelgi turvalisemad ja mugavamad: täiendavad juhiabisüsteemid
  • Kohe saadaval: 2016. aasta mudelite varustust saab juba tellida 

 

Rüsselsheim. Opeli 2016. aasta tarbesõidukitel on ülikaasaegsed Euro 6 heitmestandardile vastavad diiselmootorid, turvalisust täiendavad juhiabisüsteemid ja rikkalikum lisavarustus. Seega on Opel Vivaro, Movano ja Combo valmis kõikideks väljakutseteks. “Uued kaasaegsed diiselmootorid ja rikkalikum lisavarustus muudavad meie tarbesõidukid Vivaro, Movano ja Combo veelgi tõhusamateks ja klientide jaoks ahvatlevamateks,’’ ütles Opel/Vauxhalli tarbesõidukite osakonna juht Steffen Raschig.


Uue mootori ja rikkalikuma lisavarustusega Vivaro Combi

 

 2014. aasta sügisel turule tulnud teise põlvkonna Opel Vivaro on Opeli enimmüüdud tarbesõiduk, mida toodetakse igal aastal umbes 50 000. Alates mudeliaastast 2016 on Vivaro Combi saadaval uute turbodiiselmootoritega. Baastaseme mootoriks on 70 kW/95 hj 1.6 CDTI pöördemomendiga 260 Nm. Keskmine kütusekulu ja CO2 pääst on täpselt samad, mis 5 hj vähemvõimsal eelkäijal ehk vastavalt 6,2 liitrit ja 164 g/km. Uus 1.6 BiTurbo CDTI mootor on saadaval võimsusega 92 kW/125 hj ja 107 kW/145 hj ehk samuti eelkäijast 5 hj võimsamana. Uute mootorite pöördemoment on vastavalt 320 ja 340 Nm – sellest piisab ka nõudlikumate olukordade jaoks.

 

Kütusekulu on väga mõistlik: 125 hj versioon tarbib vaid 5,7 liitrit diislit 100 km kohta ja CO2 pääst on 149 g/km. Võimsama versiooni kütusekulu on 6,4 l/100 km ja CO2 pääst 167 g/km. Kõik kolm mootorit on saadaval koos Start/Stop süsteemi ja kuuekäigulise manuaalkäigukastiga ning vastavad tänu Opeli BlueInjection SCR süsteemile ka Euro 6 heitmestandardile.

 

Vivaro varustusse kuuluvad ka sellised uudsused nagu “Keyless Open and Start” ehk võtmeta avamise ja käivitamise süsteem, tahvelarvuti hoidja ning täiustatud NAVI 50 IntelliLinki navigatsioonisüsteem. Salongi muudab elegantsemaks tumehalli värvi sisu ’’Connect Black’’.


Movano juhiabisüsteemid ja Euro 6 mootor


 Movano Combi ja Movano buss on samuti saadaval uute 2,3-liitriste BiTurbo diiselmootoritega, mida pakutakse kahe võimsusega. Tänu Opeli BlueInjection heitgaaside järeltöötlussüsteemile vastavad need mootorid rangele Euro 6 heitmestandardile. Movano Combi kõige võimsamaks mootoriks on 125 kW/170 hj versioon pöördemomendiga 380 Nm. Eelmise versiooniga võrreldes on pöördemoment 20 Nm ja võimsus 7 hj suurem. Samas on kütusekulu 100 km kohta 0,1 l madalam. Movano Combi uue 145 hj 2,3-liitrise BiTurbo mootori pöördemoment on 360 Nm ja keskmine kütusekulu 6,3l/100km, seega samuti endisest madalam.

 

Ka Movano buss on saadaval kahe ülitõhusa BiTurbo mootoriga. Praeguse 150 hj tippmootori vahetab välja 163 hj 2,3-liitrine BiTurbo. Uue mootori pöördemoment on 9 %  suurem ehk 380 Nm. 2016. aasta mudel on saadaval ka 107 kW/145 hj BiTurbo mootoriga, mille pöördemomendiks on 360 Nm.

 

Kõik uued mootorid on saadaval Start/Stop süsteemiga, vajadusel saab sisse lülitada ka ECO režiimi; käigukastiks on kuuekäiguline manuaal. Samuti kuulub Movano varustusse nüüd mugavust ja turvalisust parandav juhiabipakett. Kaug-/lähitulede ümberlülitus, udutuled, sõidureast kõrvalekaldumise hoiatussüsteem ja pardakompuuter muudavad sõidud meeldivamaks ja muretumaks.


Parema sooritusvõime ja madalama kütusekuluga uue diiselmootoriga Combo


 Opel Combo Touri uusi mootoreid iseloomustab parem sooritusvõime, madalam kütusekulu ja suurem keskkonnasõbralikkus.  Euro 6 heitmestandardile vastava 1,6-liitrise CDTI diiselmootori 70 kW/95 hj ja 88 kW/120 hj versioonid vahetavad välja praegused 66 kW/90 hj ja 77 kW/105 hj versioonid. Mõlema võimsusega mootorid on soovi korral saadaval ecoFLEX tehnoloogiaga, kuhu kuulub ka Start/Stop süsteem. Inseneridel õnnestus 95 hj ecoFLEX versiooni võimsust 5 hj võrra tõsta ja kütusekulu vähendada. Senise 5 liitri asemel tarbib uus versioon vaid 4,7 liitrit diislit ja CO2 pääst on 124 g/km. Kõige võimsam mootor sai juurde koguni 15 hobujõudu.



EcoFLEX versiooni kütusekulu vähendati 5,2-lt liitrilt 4,7 liitrini 100 kilomeetri kohta ja CO2 pääst on endise 138 g/km asemel vaid 124 g/km. Lisaks Start/Stop süsteemile pakub ecoFLEX tehnoloogia veel uut intelligentset generaatorit koos pidurdusjõu salvestamisega, reguleeritavat õlipumpa, madala hõõrdeteguriga õli, madala veeretakistusega rehve ja aerodünaamikat parandavad varustuspaketti. Kõik see aitab vähendada ka heitmetaset.

Tagasi ülesse