loading
  • Suurem müügimaht: turuosa ja registreerimiste märkimisväärne kasv
  • Movano, Vivaro, Combo ja Corsavan tõusuteel: registreerimiste arvu tõus kogu tooteportfelli ulatuses
  • Ambitsioonikad eesmärgid: uus tarbeautode strateegia kannab vilja 

 

Rüsselsheim. Opeli tarbeautode registreerimine saavutas 2015. aasta esimesel poolaastal viimase seitsme aasta kõrgeima taseme, kasvades 2014. aasta sama perioodiga võrreldes 25%. Kokku registreeriti esimesel poolaastal 51 500 Opeli tarbeautot ning turuosa kasvas 0,56 protsendipunkti võrra 4,03 protsendini.

 

Registreerimine kasvas kõigi Opeli tarbeautode mudelite osas. Monavo registreerimiste arv tõusis 34% võrra 10 000-ni, mis on kõigi aegade parim tulemus nii müügimahu kui ka vastava segmendi turuosa poolest. Vivaro müük kasvas 27% võrra ligi 29 000 sõidukini, mis tähistas selle müügihiti suurimat registreerimiste arvu ja turuosa vastavas segmendis kogu mudeli ajaloos. Combo müük kasvas 15% võrra rohkem kui 9 500 sõidukini, mis on parim tulemus alates 2011. aastast. Äsja turule tulnud Corsavani müük kasvas 14% võrra ligi 3 000 autoni.

 

„Silmapaistvad poolaastatulemused näitavad, et meie tarbeautode strateegia toimib. Uuendatud Movano ja uus Vivaro andsid meie uuele tarbeautode meeskonnale ideaalse platvormi äritulemuste edendamiseks,“ ütles Opeli/Vauxhalli kommertssõidukite juht Steffen Rasching.

 

Opel saavutas esimesel poolaastal kõigi aegade parima tarbeautode müügitulemuse Soomes, Rumeenias ja Šveitsis ning parim tulemus alates 2011. aastast saavutati ka Norras, Portugalis ja sellistel suurtel tarbeautode turgudel nagu Saksamaa ja Suurbritannia. Kokku suurenes Opeli tarbeautode registreerimine enam kui 22-l Euroopa turul. Rüsselsheimis asuva peakorteriga kaubamärgi turuosa suurenes 20-l Euroopa turul.

 

Tarbeautode müügi tugevdamine on Opeli DRIVE! 2022 kasvuplaani üks põhisambaid. 2022. aastaks soovib Opel oma tarbeautode müüki suurendada 2013. aasta enam kui 80 000 müüdud autolt ligi 150 000 autoni.

Tagasi ülesse