loading
  • Kõige kütusesäästlikum bensiinimootoriga mudel väike-keskautode segmendis
  • Uue põlvkonna diiselmootori kütusekulu vaid 3,4 l/100 km
  • Suurepärane sooritusvõime: kuni 32 % parem kiirendus keskmistel pööretel
  • Suurepärased soodsa hinnaga uuendused: IntelliLux LED®, OnStar ja ergonoomilised istmed
  • Hind alates 14 490 EUR

 

Rüsselsheim. Uut Astrat luues püstitas Opel endale väga ambitsioonika eesmärgi: pakkuda soodsa hinnaga uusimat tehnoloogiat ja varustust. Tulemuseks on suure hüppe teinud uus Opel Astra, mis on kerge ja hästi manööverdatav ning oma klassi üks tõhusamaid mudeleid tänu seni vaid luksuslikumate väike-keskautodega pakutud uutele kõrgtehnoloogilistele mootoritele ning uuenduslikele tehnoloogiatele ja teenustele.

 

 Astra uus baastaseme mootor – 77 kW/105 hj kolmesilindriline 1.0 ECOTEC otsesissepritsega turbo - teeb Opeli uuest staarist väike-keskautode segmendi kõige puhtama ja ökonoomsema bensiinimootoriga mudeli, mille kütusekulu on Start/Stop funktsiooni ja Easytronic 3.0 automaatkäigukasti olemasolul vaid 4,2 l/100 km ja CO2 pääst kõigest 96 g/km. Diiselmootorite valikusse kuuluvad uue põlvkonna 1.6 CDTI mootori kolm versiooni võimsusega 70 kW/95 hj - 100 kW/136 hj, mis 6-käigulise manuaalkäigukastiga kombineerituna tarbivad keskmiselt alla 4 liitri kütust 100 kilomeetri kohta. Kõige ökonoomsema versiooni kütusekulu on vaid 3,4 l/100 km (90 g/km CO2).

 

Uus Opel Astra toob väike-keskautode segmenti esmakordselt ka LED-maatrikstuled, mida seni kohtas vaid luksusmudelites. Uue tehnoloogia hind on sensatsiooniline – Opeli IntelliLux LED®  süsteemi hinnad algavad 1100 eurost (jaehind Baltikumis koos käibemaksuga)., Samuti on Astra esimene kõigist OnStar sidetehnoloogiaga lansseeritavatest Opeli mudelitest. Personaalne side- ja teenustesüsteem pakub Astra reisijatele ööpäeva- ja aastaringset kaitset. Astra kõrgema varustustasemega versioonide Dynamic ja INNOVATION standardvarustusse kuuluva OnStar süsteemi kasutamine on esimesel aastal tasuta. Uuel Astral on ka uue põlvkonna IntelliLinki info- ja meelelahutussüsteem: alates Enjoy varustustasemest kuulub standardvarustusse R 4.0 IntelliLink koos 7-tollise puutetundliku ekraaniga ja nutitelefoni integreerimise võimalusega Apple CarPlay ja Android Auto abil. Veel üheks oluliseks uuenduseks on selja tervisega tegelevate arstide ja spetsialistide sõltumatu organisatsiooni (AGR) poolt testitud ja sertifitseeritud ergonoomilised istmed. Taas kord teeb Opel uuenduslikud istmed  laiale tarbijaskonnale kättesaadavaks. Ergonoomilise juhiistme hinnad algavad 350  eurost.

 

Kui Opeli insenerid ja disainerid otsustasid jätkata margi väike-keskautode 80 aasta pikkust traditsiooni, oli nende peamiseks eesmärgiks jõuda Astraga tõhususe mõttes otse segmendi tippu. Mudeli iga komponent disainiti kompaktsust silmas pidades. Kergete materjalide ja eritöötluse tulemusel on iga uus Astra oma eelmisest versioonist 120 – 200 kg kergem. Koos uue põlvkonna mootoritega võimaldavad need meetmed vähendada kütusekulu ja CO2 päästu. Lisaks on uus Astra temperamentsem, hõlpsamini manööverdatav, kurvis paremini juhitav ja juhtimiselamus tervikuna on vahetum. Sõiduomadused on erksamad ja tagasiside parem.


Vaid parim: uus mootorivalik

 

Uus Astra sõidab eranditult uue põlvkonna mootoritega, mille võimsus on vahemikus 70 kW/95 hj - 100 kW/150 hj ja töömaht 1 - 1,6 liitrit. Kõigil neil mootoritel on kolm ühist omadust: silmapaistev tõhusus, erakordselt hea reaktsioon ja äärmiselt sujuv töö.

 

Sel sügisel lansseeritava uue Astra baastaseme mootoriks on kolmesilindriline 1.0 ECOTEC otsesissepritsega turbomootor, mis on juba olemas nii ADAMil kui ka Corsal ja mida iseloomustab eelkõige erksus ja vaikne töö. Uues Astras paneb see jõuallikas paika ka bensiinimootorite uued ökonoomsusstandardid: Start/Stop funktsiooni ja Easytronic 3.0 viiekäigulise automaatkäigukastiga versiooni keskmine kütusekulu on vaid 4,2 l/100 km ja CO2 pääst kõigest 96 g/km. Need näitajad on väike-keskautode segmendi bensiinimootoriga mudelite seas madalaimad. Ja isegi tavalise viiekäigulise käigukastiga ning 77 kW/105 hj mootoriga versiooni CO2 pääst on vaid 99 g/km ja kütusekulu 4,3 l/100 km. Selle baastaseme mudeli hinnad algavad kõigest - 15 590 eurost.

 

Uues Astras teeb oma debüüdi ka väiksema üheliitrise kolmesilindrilise mootoriga samasse perre kuuluv uhiuus neljasilindriline 1.4 ECOTEC turbobensiinimootor, mille võimsuseks on 92 kW/125 hj või 110 kW/150 hj. Start/Stop tehnoloogia, 6-käigulise manuaalkäigukasti ja selle mootoriga versiooni keskmine kütusekulu on vaid 4,9 l/100 km (114 g/km CO2) ehk eelmise põlvkonna 103 kW/140 hj mootoriga Astraga võrreldes tervelt 11% madalam. Ka sooritusvõime on oluliselt paranenud: 110 kW/150 hj mootoriga uus Astra kiirendab viiendal käigul 80 km/h-lt 120 km/h-ni 4,3 sekundiga ehk 32% eelkäijast kiiremini.

 

Diiselmootoritest pakutakse 1.6 CDTI-d, mis on saadaval kolme võimsusega (alates 70 kW/95 hj) ja mida iseloomustab eriti vaikne töö. Diiselmootoriga baastaseme mudeli hinnad algavad  16 890 eurostÜhegi 6-käigulise manuaalkäigukastiga versiooni CO2 pääst ei ületa 99 g/km. Praeguse seisuga on uue Astra-pere kõige tõhusam liige 81 kW/110 hj mootoriga versioon, mille kütusekulu on kõigest 3,4 l/100 km ja CO2 pääst 90 g/km. Uue Astra võimsaim diiselmootor on 100 kW/136 hj 1.6 CDTI, mis on Astra praeguses versioonis saadaval alates eelmisest kevadest. Tänu olulisele kaalukaotusele on uus Astra oma eelkäijast säästlikum ja puhtam – keskmine kütusekulu on vaid 3,7 l/100 km (vs. 3,9 l) ja CO2 pääst 99 g/km (vs. 104).  Samas on ka kiirendus parem: 100 kilomeetrine tunnikiirus paigalt saavutatakse vaid 9,6 sekundiga (0,7 sekundit kiiremini) ja viiendal käigul 80 km/h-lt 120 km/h-ni kiirendatakse 8,2 sekundiga ehk eelkäijast tervelt sekund kiiremini.


Silmapaistev ühenduvus ning info- ja meelelahutussüsteem


 Uus Astra on suurepäraseks näiteks Opeli ambitsioonist teha luksuslikumate mudelite tehnoloogia ja uuendused kõigile kättesaadavaks ning taskukohaseks. Järgmise põlvkonna Astra on esimene kõigist OnStar sidetehnoloogiaga lansseeritavatest Opeli mudelitest. OnStar pakub klientidele laias valikus turva- ja mugavusteenuseid, sealhulgas automaatset hädaabinumbrile helistamist avarii korral, maanteeabi ja 4G LTE mobiilset Wi-Fi pääsupunkti. OnStar kuulub Dynamic ja INNOVATION varustustasemega versioonide standardvarustusse (Essentia ja Enjoy lisavarustusse) ning esimese aasta jooksul on tellijatele kõik OnStar teenused tasuta.



Astra varustusse lisandub ka uue põlvkonna IntelliLinki info- ja meelelahutussüsteem. Radio R 4.0 IntelliLink kuulub standardvarustusse alates Enjoy varustustasemest. IntelliLink on saadaval koos 7-tollise puutetundliku ekraaniga ja Bluetooth liidesega ning ühildub rakendustega Android Auto ja Apple CarPlay, mis lihtsustavad oluliselt nutitelefonide integreerimist autosse - ka see võimalus on väike-keskautode segmendis uudne. Kõikide versioonide standardvarustusse kuulub Navi 900 IntelliLinki süsteem koos suure 8-tollise puutetundliku ekraaniga ja rohkem kui 30 Euroopa riigi kaartidega.


Soodsa hinnaga tipptehnoloogia

 

Uus Astra pakub veel midagi täiesti uudset: esmakordselt on väike-keskauto saadaval revolutsioonilise ja patenteeritud uue põlvkonna täis-LED maatriks esituledesüsteemiga IntelliLux LED®. Praeguseni on seda tehnoloogiat pakutud vaid luksuslikumate segmentide mudelites. See süsteem võimaldab sõita kaugtuledega, mis ei pimesta. Hinnad algavad -1100 eurost. Arvestades, et rohkem kui 200 000 eelmise põlvkonna Astrat olid varustatud BiXenon AFL+ adaptiivtuledega, on äärmiselt tõenäoline, et uue Astra kliente ahvatleb veelgi võimsam IntelliLux LED® tehnoloogia ning selle poolt pakutav täiendav turvalisus ja mugavus.

 

Lisaks OnStar ja IntelliLux LED®  süsteemidele on uue Astra klientidel oodata veel mitmeid turva-, juhiabi- ja mugavussüsteeme, millest nii mõnigi on antud segmendis esmakordselt kasutusel. Kolmanda põlvkonna Opel Eye kaamerasüsteem koos liiklusmärgituvastusega, sõidureast lahkumise hoiatusega ja pikivaheindikaatoriga / otsasõiduhoiatusega ning automaatpidurdusega muudab uue Astra juhtimise veelgi mugavamaks ja turvalisemaks.

 

Organisatsiooni AGR poolt testitud ja sertifitseeritud uue põlvkonna ergonoomilised esiistmed on samuti äärmiselt konkurentsivõimelise hinnaga – juhiistme hinnad algavad  350 eurost . Nende istmetega jätkab Opel juba traditsiooniks saanud soodsa ergonoomika pakkumist ning nüüd saab soovi korral tellida ka massaažifunktsiooni, ventilatsiooni ja reguleeritava laiusega istmeid. Taas üks unikaalne võimalus väike-keskautode segmendis.

 

Seega ei ole uus Opel Astra mitte ainult kergem, paremini manööverdatav ja tõhusam, vaid ka ökonoomsem, mugavam, turvalisem ja atraktiivsem tänu väike-keskautode segmendis esmakordselt ja lisaks veel vägagi soodsa hinnaga pakutavatele kõrgtehnoloogilistele uuendustele.

 

Uue Opel Astra hinnad alates 14 490 EUR (1,4 bensiinimootor 74 kW/100 hj).

Tagasi ülesse