loading

 


KONTAKTID JA KKK


Ei leidnud KKK jaotisest oma küsimustele vastust? Vajad abi või lisateavet? Sel juhul palume julgesti meiega ühendust võtta. Meie teenindustiim on ööpäevaringselt abivalmis.

 

Helista meile

8000044620 (Inglise keeles)

 

Saada meile e-kiri

onstar.europe@onstar.com (Inglise keeles)

 


 


ONSTARI KKK

  • Millal OnStariga autod turule tulevad?
    OnStar on kasutatav 2017. mudeliaasta autodega.

  • OnStar on kasutatav 2017. mudeliaasta autodega.
    OnStar on saadaval kõigile meie sõiduautodele alates Adamast kuni Insigniani.

  • Kust OnStari saab?
    OnStar on kõrgematel varustustasemetel standardvarustuses ja teistel lisavarustuses. Konkreetset saadavust palume vaadata hinnakirjast. Uue Opel ostul selgitab müüja, kuidas teenuseid Internetis aktiveerida.. 

  • Kuidas OnStari aktiveerida ja kasutada?
    Kui ostad OnStariga varustatud auto, pead OnStari registreerima ja aktiveerima. Opel saadab sulle e-kirja - aktiveerimise lõpuleviimiseks klõpsa lihtsalt selles olevat linki. Kui ostsid kasutatud OnStariga auto, vajuta lihtsalt teenindusnuppu, et rääkida OnStari nõustajaga ja lasta endale konto luua. Küsimuste korral vajuta teenindusnuppu ja räägi OnStari nõustajaga.

  • Kuidas ma enda OnStari kontole ligi pääsen?
    Pärast konto loomist on sul juurdepääs oma OnStari kontole myOpeli kaudu.

  • Kas kõik teenused on saadaval kõikides autodes?
    Osa teenuseid ei pruugi olla saadaval kõikides autodes, üksikasjalikku teavet vaata jaotisest "mudelierisused" 

  • Kas olemasolevale autole saab OnStari paigaldada?
    OnStar on saadaval üksnes Opeli uusimatele mudelitele ja seda saab tellida enamikule 2016. mudeliaasta autodele. Vanematele autodele ei saa OnStari paigaldada. 

  • Kas OnStar on saadaval teistele automudelitele?
    OnStar on ainulaadne teenus, mis on saadaval vaid Opeli autodele. 

  • Kuidas tellimust lõpetada?
    Loodame, et jääd OnStari tellijaks, kuid soovi korral saab teenused igal ajal lõpetada. Mine Internetis oma OnStari kontole ja lõpeta tellimus, või vajuta autos OnStari teenindusnuppu ja räägi nõustajaga, kes saab sind aidata. 

  • Kas OnStar töötab, kui ma sõidan välismaale?
    Jah, OnStari teenused on saadaval kogu Euroopas. Wi-Fi ühendus ei pruugi kõikides riikides saadaval olla. Teenuste ja andmerändluse saadavust riikide kaupa vaata jaotisest “Liitu Onstariga”.

  • Kas OnStari andmed edastatakse minu kindlustusandjale?
    Ei, andmeid ei edastata kindlustusfirmadele. Me ei edasta sinu andmeid ühelegi kolmandale isikule, kui sa ise seda ei palu. 

  • Mis keeltes OnStar saadaval on?
    OnStar on saadaval 20 eri keeles: inglise, prantsuse, saksa, hispaania, itaalia, hollandi, poola, portugali, bulgaaria, tšehhi, taani, soome, kreeka, ungari, norra, rumeenia, vene, slovakkia, sloveenia ja rootsi. 

  • Kuidas ma saan keeli valida?
    OnStar on seatud keelele, mille registreerimisel valisid. Keelt saab alati muuta, muutes auto teabe- ja meelelahutussüsteemi suhtluskeelt, millega koos muutub ka OnStari keel.

  • Kas OnStari saab tasuta proovida?
    Jah, pakume kõigile uutele OnStariga autodele 12-kuulist prooviperioodi.

  • Kas teises riigis OnStari nõustajale helistamise eest tuleb maksta lisatasu?
    Kui oled autos, ei tule OnStari süsteemi kaudu nõustajaga suhtlemise eest tasu maksta.

  • Millal mu 12-kuune prooviperiood algab? 
    12-kuune prooviperiood, nagu ka uue auto garantii, algab auto registreerimiskuupäevast.